@ Laman Galeri Foto @

Nov 30, 2010

@ Apa itu JUA-VIAtm @


Jua-Via ™ adalah pemanis semulajadi generasi baru kini telah muncul untuk dikomersilkan. Ekstrak Stevia Tulin yang digunakan untuk menghasilkan produk Jua-Via ™ telah melalui kajian bioteknologi di Eropah yang mengambil masa 30 tahun dan mengambil kira aspek pembaikan kualiti rasa untuk kegunaan pengguna sebagai bahan gantian kepada gula dan sebagai makanan kesihatan. Maka, lahirlah Produk Jua-Via ™. Ianya direka bukan sahaja untuk memaniskan minuman dan menambahkan rasa sedap dalam pembuatan bahan makanan serta masakan malah secara signifikannya dapat meningkatkan taraf kesihatan dan sesuai untuk pesakit-pesakit diabetes, tekanan darah tinggi, obesiti dan sebagainya. Ini adalah disebabkan oleh faktor kebaikan semula jadi yang terdapat di dalam produk ini di samping harganya yang berbaloi-baloi untuk nilai kesihatan anda.

Jua-Via ™ adalah pemanis 100% semulajadi yang mempunyai rasa manis 200 kali ganda berbanding gula. Ianya dihasilkan dari sumber semulajadi (Stevia) yang menawarkan kebaikan semulajadi yang mana tidak terdapat di dalam gula tebu, gula jagung dan pemanis sintetik lain..

Jua-Via ™ mempunyai ketulenan tinggi, tidak berbau dan dihasilkan dari daun stevia berkuali tinggi. Ianya dipasarkan kepada pengguna sebagai ;-

* Jua-Via ™ 80 - @ 80% kandungan kemanisannya. (1 gram Jua-Via ™ =200 gram gula tebu). Gred ini adalah gred yang terbaik untuk dikomersilkan kepada pengguna.



HARAPAN UNTUK BEBAS DARI DIABETIS & TEKANAN DARAH TINGGI....


Jua-Via ™ adalah satu produk baru yang sangat berkesan sebagai pemanis dan penambah perisa dalam makanan dan minuman. Kini ada akan dapat menikmati rasa manis tanpa perlu risau akan sebarang kesan buruk terhadap kesihatan anda disebabkan rasa manis.

JUA-VIATM Dihasilkan dari ekstrak Stevia Berkuali Tinggi dari daun dan pokok-pokok terpilih, dengan kemanisan lebih 200X ganda serta khasiat di dalamnya yang mujarab untuk penyakit kronik berkaitan gula - merangsang penghasilan insulin dan menurunkan tekanan darah tinggi & kencing manis..


Jika berminat....terus hubungi: 
Encik Afiq
Tel: (0122322594) @ 

E-Mail: tanpawayar@gmail.com 

atau

Cik Asiah
Tel: 012-5551714
E-mail: sshawhite@gmail.com

*Penghantaran percuma sekitar PUCHONG - SERI KEMBANGAN - BUKIT JALIL - SERDANG atau Kawasan Terdekat



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@Laman Popular Post@

@ Tempe's Form @

Name:
Email Address:
Blog URL
Interesting Topics Entertainment
Politics
Travel
Food
Computer

Click here to create your own form.